Practical - 13th, 14th and 15th Day

By Nurul Nabilah Zakaria - 9:21:00 AM



Assalamualaikum.


Alu gabungkan sekali 3 hari ni sebab masa tu, aku tak sempat nak update. Macam banyak sangat la event aku nak kena pergi kan. Dah macam YB. Padahal tak pun. Aku kekenyangan makan time buka. Plus, sekarang aku ngah kejar drama baru D.O, It's Okay It's Love. Memang daebak la cite tu!

Back to the topic. Ketiga-tiga hari ni adalah hari aku tak de keje. First day, aku tak rasa pelik Bos datang lambat. Biasalah bos. Tapi, sampai pukul 2 lebih, aku dah pelik. Mana Bos aku hilang. Kata nak datang bagi keje. Lastly, aku call Bos, dia cakap, dia tak masuk dan kalau aku nak balik, balik la. Nampak la kebengangan aku kat situ.

Second day, kerani kedai bawah tu datang. So, aku lepak la dengan dia. Lepak kat kedai dia la kat bawah. Then, sedap aku lepak, aku call Bos, dia pun cakap benda yang sama, dia tak masuk ofis. So, tak de la keje aku hari tu. Layan novel, tido, main dengan anak kerani.

Third day, aku menunggu Bos sampai lepas Solat Jumaat. Then, dia call aku suruh turun. Then, aku turun la. Rupanya, bos nak bagi duit raya. Tapi, aku nak gelak masa dapat sampul duit raya. Bos bagi aku sampul duit Gong Xi Fa Cai. Apakah? Hahahahahahaha. Dan duit tu, aku dah habis guna untuk bayar bil api air kat rumah sewa aku dulu kat Melaka.

Okay, dikesempatan ini aku nak mohon maaf sekiranya aku ada salah cakap, ada buat korang terasa hati, terkecil hati dan segala ter la. Kita kosong-kosong ea? Buka lembaran baru.....




Wassalam.






nota chumel: Duit elaun dah masuk!!! Nak beli phone baru!!! Raya sakan dengan phone baru!!!!









  • Share:

You Might Also Like

0 00 Budak Chumel