Superb Childish GiveAway by Fata, Nisrin dan Wana

By Nurul Nabilah Zakaria - 8:08:00 AM

heyy ya.




chumel tak banner atas ni? haha. menandakan aku join contest sekali lagi.

bukan ape, tetibe nampak kat cbox aku yang chumel, Cik Fata kasi link contest utk aku join.

daripada aku buat benda merapu kat sini baik aku layan contest ni. ye dak? hehe.


syarat syarat penyertaan:

1. follow blog FataNisrin and Wana *Wajib, cause boleh tau any news untuk GA ni.
2. mesti ada blog and warganegara Malaysia.*
3. buat entri sal GA ni.*
4. like fanpage blog DI SINI.*
5. letak banner yang cun melecun tu.*
6. tag manimum 2 orang, maximum 4 orang.*
7. pastikan link anda betul or not..... dikira batal.*
8. penyertaan kurang dari 10 orang, secara automatik batal.*
9. tinggalkan link blog korang kat comment box blog Fata, Nisrin or Wana.*

owh ya, aku terlupa. tanda *syarat mungkin akan bertambah.

tags:



kbaii.


nota chumel: tahniah utk pelajar pelajar PMR 2011 yang mendapat keputusan yang cemerlang. pada yang kurang cemerlang, jangan risau. SPM menanti korang pada 2013. 2012 aku and batch lain dah amek tempat. hehe. seram siot. nak packing barang nak pegi Gunung Ledang. jangan jealous kalau aku jumpe Puteri Gunung Ledang kat sana. hehe. main main je. :)



  • Share:

You Might Also Like

2 00 Budak Chumel