Bukan salah kami

By Nurul Nabilah Zakaria - 7:02:00 PM

heyy ya.
aku serius. nampak tak muke serius aku? haha.
melawak je.
okay, aku serius.

pada sesape yg dah jadi mangsa kpd 'Aiman Azraei Zakaria', aku mintak ampun bebanyak kat korang. bkn salah dea yg chat benda-2 lucah n bukan dea yg taip benda-2 tuh. aku kenal dea dari dea kecik. dea takkan ckp mcm tuh. kalau dea online pon, depan aku. chat pon depan aku. aku ckp serius n tak tipu korang. salah dea cume mempercayai kawannya yg kawan dea akan jaga email n pass dea. tapi, yg cipta ayat lucah tuh, bkn la dea. dea tak pernah ckp benda-2 lucah kat aku, family aku n kawan-2 dea. cara typing dea pon aku kenal. dea takkan taip ayat baku kat korang. dea taw ayat short form n dea selalu taip short form kat member-2 dea.

pada korang yg da kena, kalau korang mention name aku utk mengaku yg aku ni kakak dea tapi, dea tak mengaku, tuh bkn la adek aku. kalau adek aku, mesti dea akan mengaku yg dea adek aku. tapi, kenapa dea tak nak mengaku? mesti korang fikir yg dea tak nak babitkan aku dlm hal ni ataw dea tak nak aku taw. HELLO!!! aku ngaku aku selalu skodeng fesbuk org. but, adek aku, aku selalu log in utk taw ape yg dea buat kat fesbuk dea. tapi, utk 2 minggu lepas, aku tak dpt bukak sgt atas sebab malas. aku sendiri pon bukak fesbuk pon tak lama n kadang-2 jarang nak bukak. so, aku tak bukak fesbuk aku n dea.

semalam je aku dpt taw ade org yg menyelinap masuk fesbuk adek aku n chat benda-2 lucah. okay, aku ckp terang-2!  pada jam 4-5 aku yg guna fesbuk n adek aku tak sentuh pon fesbuk !!!! aku kat jb n aku cume bawak laptop aku je dtg sini. jujur aku ckp, kat rumah aku memang ade 1 je laptop iaitu LAPTOP AKU!! so, kalau korang nak tuduh tu keje adek aku, korang salah. ape yg aku taip adelah benar dan tiada kepalsuan!

mulai malam tadi, dgn rasminya, fesbuk adek aku telah deactived oleh makcik aku. so, kalau ade yg ckp kat aku adek aku buat lagi, tu bkn adek aku tapi, org laen. jujur aku ckp, semalam aku menangis disebabkan hal ini. aku cerita kat kakak n makcik aku pasal ini. ternyata mereka baek n tlg aku n adek aku utk bersihkan name kitorang. aku buat entri berjeler ni pon rase sebak tapi, aku tahan. terpulang pada korang utk memaafkan kitorang ataw tak. yg penting, kami tak bersalah. terima kasih.



  • Share:

You Might Also Like

0 00 Budak Chumel