Super Duper K-Pop Contest

By Nurul Nabilah Zakaria - 2:16:00 AM

annyeong haseyo.

lame gak kan aku tak bagi salam macam tu.





okay, aku ditag oleh Suhana Ibrahim untuk contest ni. macam tau tau je aku minat K-Pop. hehe.

Da Rules:

  1. wajib follow blog Elya and Scha.
  2. like page Scha DayantiJCS and Miss K Collection.
  3. Warganegara Malaysia sahaja [Indonesian, sorry. we couldn't post the prizes if you win]
  4. buat satu entri tentang contest ni and copy banner DI SINI.
  5. teka gambar artis K-Pop yang disediakan dengan betul.
  6. hantar direct link post contest korang kat comment box kami.
  7. tag 3 orang yang rapat dengan korang.






My answers:
1. Park Sun Young
2. Choi Jin Ri
3. Lee Ji Eun
4. Park Shin Hye
5. Jung Yong Hwa
6. Woo Sung Hyun
7. Nichkhun Buck Horvejkul
8. Lee Hong Ki



My Favourite Bias:

okay. aku minat Lee Jae Jin from FT Island. kenapa ye? first sebab dia cute. \boleh la/. then, aku suke guy yang pandai main gitar. dia main gitar memang cair la hati aku dibuatnya. selain pandai bermain gitar, dia juga mampu create dance tau. so, jangan fikir orang yang pandai main gitar, tak boleh menari. hehe. most important, he's smile. memang bikin aku jatuh cinta tahap dewa la. err, dia dah berpunye ke belum? kalau belum aku nak jadi girlfriend or adik angkat dia boleh tak? haha. u wish Nabila.


My Tag:




annyeong.





  • Share:

You Might Also Like

0 00 Budak Chumel