Goodbye November Welcome Disember

By Nurul Nabilah Zakaria - 4:12:00 PM


annyeong haseyo

aloha disember! ehem, nak tanya. bape lame aku tak bukak blog? haha. <---- statement yg tiada kaitan

tgk blog member kan.... pergh! jeles gila aku. ehem. mereka gunakan blogskin. cunnn seyh! teringin jugak nak tuka. tapi, bila? next year nak SPM. aku nervous. terasa betu SPM nak dekat dgn aku. tension? terasa la jugak. nak cover subjek lemah gila \tak nak bagitaw subjek ape yg aku lemah :P/. btw, bahang nak SPM next year memang terasa.

eh, baru teringat homework cikgu bm aku tak siap lagi. hee~ mcm mane aku buley lupe? ni mesti kes layan buku bio tiap-2 mase. teruk gila! haha. btw, markah bio final exam A-. bangga ta? mestilah. hehe.

orite, nak study how to use blogskin jap \study ke?/. laen hari, kita bertemu lagi

annyeong.

  • Share:

You Might Also Like

0 00 Budak Chumel