Party

By Nurul Nabilah Zakaria - 12:37:00 AM

heyy ya

we meet again ya

aku dah sampai ke umah kesayangan aku.

best gila naik transport khas kan Cik Nabila. hehe.

straight to the point.



alahai 2 budak chumel ni. geram aku tengok.

ekceli semalam besday si Mikhail Damian. meriah jugak la kot. aku as photographer tak bertauliah mengambil gambar. \asal gambar tak cacat suda kan?/



saat-saat memotong kek. kesian mama. mama suruh deorang tengok aku. sampai hati mereka tak tengok wajah aku yang cun macam Kak Najwa Latif. \sah aku syok sendiri. hehe/




yummy! that's pizza i've ate. pizza chezzy bites n supreme! ntah bape lame aku tak makan pizza daripada no. tepon ni 1-300-88-2525. hehe. taw no. tu tepon cepat. buley aku tumpang sekaki. \tak malu/



ala tomey-tomey. bukan senang taw nak dapat abang suap kek kat si adek. sweet gila aku tengok du beradek ni. ape-ape pon, ni gambar yang terbaik pernah tengok. rase nak puji lagi je.



kbaii.



  • Share:

You Might Also Like

2 00 Budak Chumel