Form 6

By Nurul Nabilah Zakaria - 12:08:00 AM



Assalamualaikum. Annyeonghaseyo. Hello. Mushi mushi. Ni hao.

Tadi aku tengok tawaran form 6.

Lepas klik hantar, aku terus tengok surat untuk diprint.

Aku terkejut gila bila baca surat tu.

"Kegagalan melapor diri dianggap menolak tawaran"

"Calon yang menunggu tawaran UPU, perlu melapor diri di sekolah yang ditetapkan"

Seriously, baca 2 ayat tu, aku dah telan air liur.

Kakak aku kata tak payah pegi. Tapi, pada masa yang sama, aku takut tak dapat tawaran UPU.

I'm down. But, I've decide it. Tomorrow, tell my father!

Aku perlu lapor diri ke Form 6 walaupun untuk sementara waktu atau selamanya.

Aku tak nak menganggur je. Stop tanam anggur kat rumah. Time to study again!

kbaii.





nota chumel: masa aku baca surat tawaran tu, muka aku macam Taemin kat pic atas tu. Isnin depan pukul 1.00 p.m. (waktu Korea), Yesung melaporkan diri di kem tentera. Sedih. Tak dapat tengok muka hensem dia lagi.....




  • Share:

You Might Also Like

0 00 Budak Chumel