Tidak Akan Pergi...

By Nurul Nabilah Zakaria - 3:59:00 PM



Assalamualaikum. Annyeong. Mushi mushi. Ni hao.

Tidak akan pergi????

What's mean?

I'm not going to Form 6 for a while or forever.

Why?

My dad ada kursus di Taiping selama 2 weeks. If I go Form 6, who will take care of my lil bro.

Dah besar panjang pun kena jaga sebab dia suka buat hal.

Semalam aku dah melalak bila Abah tanya kalau aku pergi Form 6 macam mana keadaan rumah nanti.

Sampai, aku nak cari university or college yang ada kaitan dengan minat aku dah lemah semangat.

Aku bukan apa. Fikiran aku lebih kurang macam Abah. Macam tau apa yang akan jadi nanti.

Tapi, kalau aku kahwin dengan siapa, mati kat mana yang tu aku tak tau. Hahaha.

Act, I don't want go Form 6. Nak terus masuk university macam unnie (kakak) aku.

Tapi, aku bukanlah sepandai dia terus masuk university.

Semalam borak dengan Fatini and minta dia cerita sikit pasal Nahar tu.

Fatini kata, Nahar nak sangat pergi oversea. WOW!!!!

Lucky him got best result and can go anywhere like oversea.

But, I'm proud with him =)

Tumpang sekaki.

kbaii.



nota chumel: gaya Soyeon T-ARA (pic atas) melalak tak macam aku melalak malam tadi. Sampai bengkak mata aku bangun pagi tadi. =)




  • Share:

You Might Also Like

0 00 Budak Chumel