Soalan Cepumas Kepada Mangsa Ditag

By Nurul Nabilah Zakaria - 4:09:00 PM



Assalamualaikum. Annyeong. Mushi mushi. Ni hao.

Beberapa hari lepas aku ditag oleh best friend aku sendiri untuk benda ni. Thanks sayang *flying kiss*.

Few rules need to follow:
1. Post this rules.
2. Write 11 things about yourself.
3. Answer the question the tagger set to you.
4. Create 11 new question for those you want to tag.
5. Choose 11 bloggers to be tagged and link them to the post.
6. You're not allowed to tag back. 

About me:

1. My name is Nurul Nabilah Binti Zakaria.
2. My DOB 11/10/95
3. Second child of three siblings (including me)
4. Pink lover but not to obsess.
5. K-Pop, K-Drama and K-Variety lover
6. Like to watch Running Man nowadays.
7. Love to cook like Ryeowook *perasan*.
8. Cheerful, love to make jokes, friendly and sedikit pendiam.
9. Lee Sungmin is my husband. LOL!
10. I'm a ELF, Bana, Hottest, Sone and Primadonna.
11. Loves teddy bear and rabbit.


Questions from Ana Yusnaine:
1. Lagu kegemaran pada masa ini?
2. Drama Korea kegemaran?
3. Tempat percutian impian?
4. Bila pertama kali anda jatuh cinta?
5. Filem P. Ramlee kegemaran anda?
6. Warna kegemaran?
7. Fesyen kegemaran?
8. Kereta idaman anda?
9. Adakah anda seorang yang melatah?
10. Kalau budak2 buli awak, apa yang perlu awak buat?
11. Sebelum keluar kemana-mana, apa perkara penting yang perlu anda buat?

My answer:

1. Lagu kegemaran? Banyak sangat! Salah satunya, What's Going On-B1A4.
2. Drama? To The Beautiful You. Minho!!!
3. Tempat percutian impian saya kat Paris. Bonjour!
4. Kali pertama saya jatuh cinta masa saya umur 11 tahun. Hehehe.
5. Filem P. Ramlee kegemaran saya sangat banyak. Tak terkira tu nak. Hehehe.
6. Warna kegemaran of course la PINK!
7. Fesyen? Tak minat langsung! Malah, saya mempunyai sense fashion yang teruk!
8. Kereta idaman? Saya sendiri pun tak tau kereta apa yang saya idamankan. Hahaha.
9. Melatah? Kadang-kadang. Jadi, jangan jadi kejam nak melatahkan saya. Aku tumbuk muka kau!
10. Kalau budak-budak buli saya? Saya buat bodoh je. Malas nak layan.
11. Perkara penting sebelum keluar? Tengok Running Man puas-puas. LOL! Tak la. Biasanya saya akan check 2 atau 3 kali keadaan diri dan rumah.


Question to the people that have been tagged:
1. Siapa buah hati anda sekarang ini?
2. Apakah barang kesayangan anda?
3. Suka tengok drama korea?
4. Drama Korea pertama yang anda tonton?
5. Tahun bila and blogging?
6. Sebelum ni, pernah bercinta?
7. Hadiah yang paling berharga anda dapat daripada siapa?
8. Tempat yang ingin anda pergi?
9. Makanan kegemaran?
10. Tempat lepak kegemaran?
11. Sekiranya bom atom jatuh kat sebelah awak, apa awak nak buat?

kbaii. 




  • Share:

You Might Also Like

0 00 Budak Chumel