Yesung oppa.... =(

By Nurul Nabilah Zakaria - 10:38:00 PM


Assalamualaikum. Annyeong. Hello. Mushi mushi. Ni hao.

Yesung oppa...... WHY?????

Dia akan pegi militer next week!!! 6/5/2013!

Seriously, aku sad. Muka aku macam GD kat pic atas tu.

Actually, dah lama tau pasal ni. Tapi, ku pendamkan saja.

Oppa... akan berkuranglah ahli SuJu nanti. 9 jadi 8.

Next year, maybe turn budak comel saya, Sungmin. And maybe he with 3 other friends or I call them, 86's lines akan ikut jejak Sungmin next year tu jugak.

Waaa~~~ sad!

Yesung, take care kat sana. I love you!!! (mengada siot aku!)



Kim Jongwoon a.k.a Yesung oppa....

kbaii.




nota chumel: Ana Yusnaine jangan jealous pasal shirt Korea saya tu. Hee~ saya tau awak nak satu. Saya budak baik =D





  • Share:

You Might Also Like

0 00 Budak Chumel