Much Fun Day

By Nurul Nabilah Zakaria - 3:28:00 PM


Assalamualaikum. Annyeong. Mushi mushi. Ni hao.

17/5/2013

What kind of the that date?

I.... come my old school and celebrate Teacher's Day!

Hey, ingat aku tak boleh sambut? Boleh je!

Tujuan aku datang sekolah pun semata-mata untuk tu je and jumpa balik dengan cikgu-cikgu yang telah mengajar aku sekian lamanya.

But, aku cuma jumpa cikgu yang ajar aku masa form 4 and form 5 je la. Plus, guru pemimpin PBSM yang comel lagi kiut. Hee~

Not bad la aku datang sana. Ada cikgu masih ingat aku lagi dan ada yang tak ingat jugak. *Sedih*

Mula-mula, jumpa cikgu BM and Math Modern. Sayang gila aku kat cikgu tu. Hehehe.

Oops! Lupa pulak. Dengan cikgu Sains Pertanian aku sekali. Then, kami pun borak. Hee~

Keluar dari bilik ketua bidang, terserempak dengan cikgu Sejarah aku. Yang tu pun aku sayang jugak. Tak sia-sia aku salin nota kecil kat kertas yang tak pernah aku baca tu sampai aku dapat gred B dalam Sejarah. Alhamdulillah.

Terserempak lagi dengan teacher BI aku. Whee~ yang tu memang teacher favourite aku. Tapi, sangat sedih. Cikgu tu boleh tak nampak aku yang comel ni. *perasan la kau Nabiela*.

Lepas tu, aku pegi belakang and patah balik ke depan untuk keluar dari sekolah. Suddenly, my lil sis heret aku jumpa cikgu PBSM aku and cikgu Bio aku. Sadis la aku ni. Boleh aku tak nampak diorang. =='

Then, aku pun blah pegi kedai beli barang dapur.




Sekolahku... sekolah yang paling dekat dengan rumah aku. Esok besar, aku lalu jugak depan sekolah ni. =')

kbaii.




nota chumel: kes aku update lambat sebab main Truth or Dare dengan best friend aku. Tahniah la untuk korang yang dapat UPU. Aku tak dapat. *KRY-ing*





  • Share:

You Might Also Like

4 00 Budak Chumel