Berceloteh sebelum final exam .

By Nurul Nabilah Zakaria - 5:26:00 PM

annyeong.

rindu aku ke? haha. sungguh kan? apehal aku hari ni tetibe rajin nak mengupdate benda bangkai ni. hehe. bukan selalu aku ade free time tau. hehe. hari ni, aku nak story habes-habesan. WHY? perlu menjadi tanda tanya ke? haha. okay la, aku nak bagitau korang yang aku nak exam. TU JE KE? ehem... perlu ke aku bagitau korang? hehe. memang la. sebab aku akan jarang mengupdate blog ni. exam satu hal. okay-2. spm tunggu aku tahun depan. ye la, spm tu sayang aku sebab tu dia tunggu aku sampai tahun 2012. ehem... perlu ke? haha.

hari ni aku tak tau kenapa aku tak suke tersempak dengan boys skola aku. okay aku akui memang aku benci boys yang kurang sopan. tapi, action aku bila jumpa 2 mamat ni kat depan nak masuk kawasan perumahan aku, aku jadi kaget. confirm la gelabah. maklum la, budak tu hensem. ehem... hensem ke kau? sori bro! aku terngutuk kau. hehe. bukan selalu aku dapat kutuk kau. haha. okay stop! mule-2 memang confirm aku tak nampak kau dari jauh beb. tapi, aku biarkan je la. aku tengok kau pon pasal aku nak check ade kereta lalu lalang ke? ade makcik kau langgar ke. ahaks = =' . mane la tau. buley aku tolong makcik tu hantar pegi klinik paling dekat kat kawasan perumahan aku. ala, takat naek bukit je. ape nak heran sangat. haha. okay, after that, aku singgah la tempat yang dituju iaitu kedai runcit feveret bapak aku. dah siap bayar itu ini aku pon cabut balek. nampak la akak library skola aku yang cun. ape lagiaku usha la akak tu. pada para pembaca yang dihormati, aku bukan lesbian okay. tak nampak? pernah aku kesah ke? hehe. aku lepak kat motor akak tun borak la kejap sementara tunggu aiskrim yang aku beli tu cair. makan time cair tak sedap. tapi, bapak aku jugak yang makan. bukan aku. haha. tapi, aku tak kejam okay. aiskrim yang baru beli pon tak cair lagi. maseh tersemat dalam perut bapak aku balek tadi. haha. mase balek, aku takot-2 je mamat tu datang balek. ntah la. rase pelik dalam badan aku dah mula meningkat walaupon aku tak tau ape motif aku takot dia. jadi bahan cerita? mengarut la. setakat aku pegi kedai beli aiskrim jadi bahan cerita. okay, otak aku mula jadi biul. ape-2 hal, aku tak amek campur.

second story--- semalam ade budak gila tepon aku. memang tak dinafikan la salah nombor la. eh eh tertekan nombor awak la pulak. ni kes aku laen. budak ni salah topup nombor cause nombor aku dengan budak gila tu hampir same. kejadian ini berlaku semasa bulan ramadham yang mulia hari tu. memang aku malas nak layan budak salah nombor tu. mula-2 pikir tu nombor member-2 aku yang rajin tukar nombor. maklum la, mereka ni terlebey kaya. tak macam aku. nombor yang aku pakai setahun je. ehem... bangga sangat ke setahun kau pakai nombor tu? hehe. terbangga pulak. bukan selalu. = =' . mase tu, budak gila ni tepon aku ade tak aku dapat topup dari dia. eh kenapa pulak? sebab dia tertopup nombor aku. hati aku..... wah! dapat topup free la! ape lagi, suke la! tunggu punye tunggu, topup tu tak mucul. sah! aku dipermainkan. 15 minit yang terlebey lalu, budak gila tepon aku katanya nak berkenalan dengan aku. errr.... tet! no komen! serius, aku terkedu. baru 15 minit yang terlebey lalu call aku, tetibe mintax kenal. rilex. baru mintax kenal belum mintax kawin. ape ke gila mintax kawin! sempang malaikat 44! aku tak nak kawin mude. chopp! asal tetibe keluar ayat kawin? okay, aku memang gatal. sebab kaki aku kena gigit nyamuk. hehe. sampai semalam, budak gila ni tak henti nak kaco aku sehingga aku kena panggil taiko tersohor. ehem... tersohor ke kau? haha. ape yang aku harapkan, dia tak kaco aku sampai bila-2. amin.

third story--- hari senin yang akan berlalu, library skola aku ade buat jamuan hari raya. first of the all memang gempak walaupon mood aku unhappy kerana aku tau ape yang terjadi dalam kelas bahasa nanti. okay, dengan tabah aku pon sentap makanan yang ade kat meja. makanan? jangan cite beb. ayam kfc. pizza hut. uncle mcdonald pon ade. hehe. tipu je. aku cume makan mee hoon goreng, nuget, kek n aiskrim la. hehe. aku tak macam korang lantak sakan. haha. sempat jugak aku kenakan akak library yang sopan gitu. hehe. beliau nak habes skola, aku kaco habes-2. nak jumpe tahun-2 akan datang jangan harap la. tahun ni je la aku membalas jasa-2 terjahat beliau. hehe. tetibe, cikgu aku cakap pasal blog library aku. wah! teruja la aku sampai mintax laman web blog tu. okay dah dapat menghafal. balek rumah.... aku online dalam 2-3 saat. n bukak laman web blog skola. memang cun sebab ade pic aku. haha. sungguh aku cepat perasan kan kan kan? hehe. hari ni je aku masuk library mase rehat sebab mintax pen kat kak n. mase aku ngah mintax cikgu aku tetiba said tahniah kat aku. pelik tak? mesti la. aku tanya cikgu aku balek yang aku ni ade menang ape-2 ke? mane la tau aku menang cabutan bertuah mase hari senin yang terlebey lalu. rupanya cakap tahniah sebab akulah orang pertama yang follow blog tu. = =' . ingatkan aku menang loteri tadi. haha. sumpah aku sudah mulai terkedu. haha.

muke aku bila dapat tau cikgu library aku cakap macam tu. hehe. ape seyh.

setakat ni je yang dapat aku coretkan. sehingga kita bertemu lagi dientri akan datang. opss, wish me luck in final year exam. doa anda amat dihargai. gamsahamida.

annyeong :)

Cik Nabila : first day exam jatuh pada besday aku. aduyai = =' . cikgu, mintax hari laen ta buley ke? kalau buley bukn subjek biology la cikgu <----- harapan.....

  • Share:

You Might Also Like

0 00 Budak Chumel