Akuh adelah Yuna

By Nurul Nabilah Zakaria - 2:37:00 PM

Annyeong haseyo.

Ngee~ tak nak la aku cite panjang-panjang cause aku tengah penat. sekadar gambar sahaja ye . :)


perasan seyh. ade hati nak jadi kak yuna. blah la kaw.
hehe. ekceli, ayat sengal dah keluar. okay. pagi tadi aku ade jamuan hari raya kat skola. tak gempak pon macam skola korang. tapi, pakaian aku pagi tadi adelah YUNA si budak skola. best kan dapat jadi kak yuna ( :P )





ni kawan aku. deorang rembat henset ku n snap pic. naseb baek tak kena rampas. kalau tak, aku la orang pertama yang menangis. shit. macam ape kan. ape-ape pon, mereka yang terbaek. aku sayang mereka. mase ni, aku tengah buat keje kat khemah. susun makanan la. potong tu potong ni. haish.... tapi, aku bersyukur sebab dapat menikmati makanan yang enak. hehe. akak-akak n abang-abang form5 yang tengah trial tadi jangan jeles. huhu.



walaw weyh. bruno mars datang malaysia la. haha. mismohid saje nak amek bruno mars aku. sayang awak BM. haha. macam keling kan ayat. si tudung biru ni bernama hanis a.k.a conot. hehe. dea yang nak amek gambar dengan mismohid. cakap pasl mamat ni, tinie cakap dea BUKAN bruno mars. tapi, dea adalah BERUK MARS. haha. fun kan?



setakat ni je.
annyeong :)

  • Share:

You Might Also Like

0 00 Budak Chumel