Hehe saya sudah besar :)

By Nurul Nabilah Zakaria - 4:19:00 PM

annyeong haseyo.

Allah selamatkan kamu
Allah selamatkan kamu
Allah selamatkan Cik Nabila
Allah selamatkan kamu!


yeah! saya dah cukup umur! saya sudah 16 tahun sekarang! seronoknya! alhamdulillah, saya masih pijak bumi Allah yang indah ini. harapan saya masih dapat pijak bumi Allah ni.

mesti korang tanya ape present aku dapat. hehe. hadiahnya ialah...... menjawab paper biologi pada besday saya! best kan? haha. nope la. first, hadiah terindah daripada family saya makan sate n mi hoon sup. second, saya dapat RM10 daripada cikgu biologi saya sebab besday saya dengan beliau same :D . third, cikgu ert belanja saya makan yong tau fu. pergh! memang terbaek!. last, ucapan daripada kawan-2 n sedara mara saya :) . kek? maaf. tahun ni tak de kek. tapi, saya tak kesah janji ade yang ingat besday saya. sayang korang.

Cik Nabila: aku tengah exam pon sempat bukak blog ni semata-mata nak cakap pasal besday. haha. bukan selalu. kat library pulak tu aku bukak. memang best!

  • Share:

You Might Also Like

2 00 Budak Chumel