tut....tut.... SCHOOL OPEN!!!!

By Nurul Nabilah Zakaria - 3:48:00 PM

Salam semua..knp gelak?? Oh.. title post lari dr tarikh asal.. hahahaha^^ memang pon dah lari dr tarikh asal namun, kita masih boleh kata minggu ni adalah minggu pertama kita sekola kan?? Okay la.. x mau cite panjang2. Aku tau nanti korang tido.. hahahaha^^


Cam x caye je kan.. sekola dh open?! Rase-rasenye, cam semalam je Form 1.. tup.. tup.. tahun ni aku dah jadi dak FORM 4!!! Wah! Sungguh giler x terkata!!! Aku bagaikan x percaya habis la!!!!! Apa yg terjadi mase aku Form 1-3.. aku mahu lupakan. Biarlah ianya jadi kenagan untuk aku dan rakan2 di kelas 3G.

Ha! korang mesti nak tau kan aku kelas ape?? Hish korang ni!!! Sibuk tol! Nama pon aku ade blog so, why not I tell u guys what i got. Aku dapat kelas............................... KELAS KE-2!!!! WUHU!!! Alhamdulillah.. akhirnya Allah makbulkan doa aku. Selama ni apa yg aku impikan tidak dimakbulkan oleh-Nya. Tetapi kini, doa aku dimakbulkan. Aku bersyukur dgn apa Allah berikan. Sekurang-kurangnya, aku x masuk aliran sastera. Walaupon sumenya sama tapi, diri aku tidak izinkan aku masuk kelas seni atas dasar aku X RETI MELUKIS!! Kalau aku melukis.. sah la aku kena kutuk dgn Cikgu Asmawatie 2! Mengerikan!!! Takot aku!!! Taubat nasuha aku jawabnya!!

Walaupon aku dpt kelas ke-2 terbaik.. x bermakna aku ni budak pandai. NO!!!! I'm just ordinary girl.. aku sama dgn semua pelajar SDARA. X kira la besar atau kecik.. yg penting aku same je dgn semua org.

Subjek yg aku dpt?? Aku ambil 9 subjek. 5 teras 4 elektif. Jom kita checkout subjek aku ni..


TERAS:
-Bahasa Melayu
-Bahasa Inggeris
-Matematik
-Sejarah
-Pendidikan Islam

ELEKTIF:
-Additional Mathematics
-Biology
-Chemistry
-Sains Pertanian

Ha! Ni la subjek yg aku sepanjang 2 tahun ni. Mudah-mudahan, aku dpt belajar dgn baik. Aku harap, sume formula masuk kat otak aku yg x cukup besar ni.

Okay, time to go!!! Nak makan jap! See ya!!!

  • Share:

You Might Also Like

0 00 Budak Chumel