Saya kehilangan lagi satu spare part saya.. huu~

By Nurul Nabilah Zakaria - 2:37:00 PM

Aloha! Sedihnya hari ni.. ntah la.. ape yg buat aku sedih pon aku x pasti sgt tapi, ape yg pasti, ade perkara yg aku x pernah bagitau korang dan korang akn tau nanti..

Hari ni, teruk jugak aku kena jerkah dgn Cikgu Tasmirah. Aku ingat dia x perasan yg aku bawak buku nota Biology. Rupanya, dia perasan seyh! Dah la aku dok dpn skal! Memang la dia perasan aku x bawak buku nota Biology! Hak3! Teruk kan aku ni?? Hahahahaha^^

Masa kelas Math Modern, aku tersengguk-sengguk. Why? NAK TIDO LA!!! Hari ni cam bosan lak belajar Math Modern ngan Cikgu Jalilah. Masa first time belajar dgn dia best giler! Then masuk minggu ni, AKU JADI BUDAK KUAT TIDO! Adoyai! Ape la ank En. Zakaria ni.. tido je tau! Hahahaha^^

Kebiasaannya, kalau aku hampir tertido kat kelas, mesti ade benda yg boleh jadi aku rasa sedih n simpati pada org yg berkenaan. SAH! MEMANG PON! Actually, masa balik tadi, aku terserempak dgn Azuan 4A. Aku baru ingat sal dia nak pindah ke MTD kat Sungai Besi. Sedihnya..... aku sedih sebab dia pon cam ikot jejak langkah Farouq n Nahar. Waa~ x sukanya!!!! Tapi, nak wat camne kan.. nasib dia sgt bertuah dpt g sane. Aku? Jgn harap la! Surat dari SBP pon x sampai ag ade hati konon! Tapi, sah la aku memang x dpt g sane. Sebab result aku bukannye okay pon. Ade C lak 2! X pe la, yg penting ko dpt belajar. Belajar kat mane2 same je. Yg membezakannya, tempat kita belajar je. Aku pon x kesah sgt aku belajar kat mane. Asalkan niat nak kena ade.

Ape? knp aku cite sal Azuan tadi? Oh lupa plak! Actually, aku pernah suke dia mase peninggalan Nahar last year. Tapi, hati aku hancur sgt sebab dia dh couple dgn Anisah 3A. Sedih x? Sedih x? Mesti ar sedih kan. Bila org yg kita suka tapi, dah berpacaran dgn org lain. Confirm patah hati kita! X kesah la. He just my spare part. Hak! Hak! Hak! Sori ye Wan, aku jadikan ko sbg spare part aku. Sebab hati aku masih berpaut pada member ko, Nahar. Hahhaha^^. Ala ko kesah ape ea aku suka ko. Bkn ko tau pon. Hhahaha^^ teruk la aku ni! Patah hati plak! X patut! X patut! Hehehhe^^

Nak pic dia? Sori! X mau letak. Nanti ade la dak2 aku yg wat spekulasi yg x betol! Dah la ramai yg tau sal blog aku ni. Kwn baik sendiri pon belom tentu boleh dipercayai atau tidak. Tgk muke pon x cukup! Kena tau hati dia mcm mane..

So, the conclusion, jgn mudah percaya dgn kwn walaupon kwn baik kita sendiri! Tut! Tamat! See ya! ;)

  • Share:

You Might Also Like

0 00 Budak Chumel