ARGH!!! Sakit!!!!

By Nurul Nabilah Zakaria - 11:13:00 PM

Tet............................. ape yg korang cari tu?? Aku x bela haiwan da!! Aku bela blog yg disayangi jek! Hahahhaha^^ apa da aku merepek ni? Ntah ape2 jew aku hari ni. Pelik ea? Aku memang pelik pon. Don't story la.. hahaha^^ even aku sehat org kata aku sakit.. apa la korang ni.. aku sehat korang kata sakit.. ntah apa2 je korang ni. X baik tau memfitnah org? X TAKOT DOSA KE?? Hahahaha^^


SAKIT! SAKIT! SAKIT! Apa yg aku sakit sgt ni? Actually, aku sakit jari. Tadi ptg aku ada kerja sikit kat library. Kak Naza suroh aku taip something kat kad n sampul kad yg comey 2. Dlm beberapa buah buku je.. jari aku dah sakit! Mula2 sakit sikit je. Dah sampai nak 99 buah buku (agaknya) jari aku dah SAKIT TERUK! Aku just ckp dlm hati "tu la.. kemaruk sgt ko buat kerja sebab 2 la ko jadi mcm 2!". So, dgn bangganya aku nak ucap PADAN MUKA AKU SEBAB AKU GERAM SESGT TADI KAT SKOLA! Apa yg aku geram sgt sampai jari aku boleh sakit ni? Jom!


1. Tengok muka MISMOHID, AJOEY n FITRI.. AKU JADI GERAM DGN DIORANG!!!!
2. Nak masukkan sampul comey tu.. tiba2... CRACK! Jari aku kena kat lubang2 mesin taip 2.. (kesian...)
3. Aku berperang dgn hati aku! Nak tukar kelas ataupon x. Tapi, tempoh tukar dah tamat. Alhamdulillah...(urut dada)
4. Hurm.... dah habis kot.. hak3! No idea! But, always like that!

Tu la sebab2 jari aku sakit sampai aku geram habis! Nasib baik dia x de ptg tadi. Kalau x, dah lama diorang serang aku! Huish! Simpang malaikat 44! Aku jauhkan benda 2!!! X mau!!! Sabar beb! Sabar 2 separuh dari iman.. so, bersabarlah... sentiasa... see ya!

  • Share:

You Might Also Like

0 00 Budak Chumel