Permohonan anda tidak berjaya... huu~

By Nurul Nabilah Zakaria - 9:51:00 PM

Ape yg x berjayanya Cik IeLA oi! Ni ha cek nak gitau kat hangpa..





HARAP MAAF. DIMAKLUMKAN ANDA TIDAK DITAWARKAN
KE TINGKATAN 4 SEKOLAH BERASRAMA PENUH 2011.



Skrg korang faham? Hua!!!! Sedinya!!! Permohonan aku x berjaya. Terpaksa la aku ngadap muka dak 2 ekor kelas 4A tu!!! Kenapa mesti aku?? Fatini pon x ckp ape2 sal permohonan dia. Mungkin jugak dia senasib dgn aku. X kesah la yg penting aku dpt belajar. Kan aku jugak yg ckp, kalau aku x dpt pegi sbp pon aku dah cukup bersyukur coz x yah aku nak bazirkan duit bapak aku n aku dpteruskan belajar sehingga aku Form 5 for next year. Okay la. Sekurang-kurangnya aku dpt belajar hingga habis hayat aku kat SDARA! X yah susah2 nak keluar dari skola tu, hanya disebabkan aku x suke ad bdk 2 ekor tu! Aku harap, permohonan aku ke universiti jgn pulak ade yg TIDAK DILULUSKAN! Kalau aku dpt yg camtu... NAHAS LA AKU JAWABNYA! Ape yg patut aku bagitau kat bapak aku nanti?! Oh my Gosh!

Kali ni, aku cukup bersyukur kerana aku masih boleh belajar walaupon permohonan aku tidak diterima. Aku akn pastikan yg result aku for SPM harus memberangsangkan! Tidak ade lagi tagisan syahdu seperti zaman aku UPSR 2007! Hopefully!!!!!! Yeah! I should cry of that coz I can learn again at same school? Oh! I should!!!! =) I'm happy! =))

Ha! nak tau result korang camne pulak? Jom layan link yg aku bagi ni..




http://apps.moe.gov.my/sbpt4/semakan_sbpt4_2011/semak_tawar.cfm


ENJOY! Aku harap korang jgn la jadi mcm aku ni.. hopeless.. hahaha^^

  • Share:

You Might Also Like

0 00 Budak Chumel