Adakah kau menanti hadir diriku ini?

By Nurul Nabilah Zakaria - 3:39:00 PM

Saat aku sendiri
Aku bayangkan kamu
Dalam dakapan ku ini
Indahnya kamu di dakapanku...

Cerita kita berdua
Menciptalah sebuah cinta
Dan tercipta kisah yang satu
Tentang aku dan kamu

Mungkinkah...
Kau kan menungguku?
Dan akan kah kau menanti diku?
Pastikah...
Kau kan menungguku?
Seperti kau yang selalu menugguku...

Cerita kita berdua
Menciptalah sebuah cinta
Dan tercipta kisah yang satu
Tentang aku dan kamu

Mungkinkah...
Kau kan menungguku?
Dan akan kah kau menanti diku?
Pastikah...
Kau kan menungguku?
Seperti kau yang selalu menugguku...

Aku mahu kau selalu denganku
Di mana ku berada
Aku hanya milikmu...

Mungkinkah...
Kau kan menungguku?
Dan akan kah kau menanti diku?
Pastikah...
Kau kan menungguku?
Seperti ku yang selalu menuggumu...

Mungkinkah...
Kau kan menungguku?
Dan akan kah kau menanti diku?
Pastikah...
Kau kan menungguku?
Seperti ku yang selalu menuggumu...

  • Share:

You Might Also Like

0 00 Budak Chumel