Rezeki Ramadhan....

By Nurul Nabilah Zakaria - 5:21:00 PM


Assalamualaikum. Annyeong. Mushi mushi. Ni hao.

Hari ni kelas habis awal.

So, sempat la aku mengupdate entri hari ni.

Story hari ni pasal rezeki aku dalam bulan puasa ni.

Semalam, aku pegi post office tuntut barang kat sana. Sepatutnya aku pegi sana kelmarin.

Tapi, kelmarin aku penuh dengan kelas.

So, tengah hari semalam aku pegi ambil.

Buka sampul je.... nak terjerit!!!

I got my favorite magazine, epop!!! And a letter from my lil sis.

Then, pukul 4 petang semalam, aku ada taklimat pasal biasiswa.

Dan, aku dapat jugak tawarn biasiswa tersebut.

Selama aku study kat sini, aku dapat RM 250 sebulan.

Kira okay la tu.

2 tahun, RM 6000. Banyak tu!!!

Boleh beli phone baru. Hehehe.

Agenda jahat datang...

kbaii.




nota chumel: cuti raya hanya seminggu je?! Tiket bas aku belum beli lagi!!!!




  • Share:

You Might Also Like

0 00 Budak Chumel