Amali Aplikasi Komputer....

By Nurul Nabilah Zakaria - 5:37:00 PM



Assalamualaikum. Annyeong. Mushi mushi. Ni hao.

Apa kes dengan title atas tu?

Okay, tu subjek yang aku belajar dalam 1 semester ni.

Nak tau apa jadi?

Baru tadi aku selesaikan kelas tu. Kitorang buat amali tadi.

Masa aku nak balik, aku nak tunggu Punitha yang blur buat tadi.

Tetiba, Si Busuk Hati ni, paksa aku balik denga dia!!!!

Dalam hati aku, memang berasap marah dengan dia.

Alasan, dia dah lapar *maklum la orang uzur*

Then, aku terpaksa tinggalakan Punitha buat amali tu.

Aku kesiankan dia. Tapi, Si Busuk Hati ni dah ajak aku balik. Kang kalau aku tolak permintaan dia, takut dia tak nak kawan dengan aku. So, terpaksa la.

Dalam hati, aku sabarkan je la.

Then, aku terserempak dengan Din masa jalan, aku bagitau semua benda yang terjadi tadi kat dia.

Malangnya, Si Busuk Hati dah datang kat kitorang. Apalagi, aku jalan la dulu.

Malas nak layan orang berdating.

Sakit hati!!!

kbaii.




nota chumel: Tiket bas oh tiket bas......




  • Share:

You Might Also Like

0 00 Budak Chumel