Kemalasan Pada Hari Rabu....

By Nurul Nabilah Zakaria - 5:32:00 PM



 Assalamualaikum. Annyeong. Mushi mushi. Ni hao.

Ha.... siapa yang malas tu??

Confirm la budak-budak Landskap!

Hahahahaha^^ nak tau keje diorang? Jom scroll ke bawah.



Ha! Kantoi! Hehehe. Ni la keje mereka. Ada yang buat keje Pn. Fairoz. Ada yang melepak.

Mana taknya, dah sibuk sangat nak balik raya. Keje pun tak buat. Hai kawan-kawanku, bertaubatlah...

Nasib diorang tak tau. Hehehe. Evil kan aku?




Meet my new best friend at KKSL (Kolej Komuniti Selandar)!! Yang atas tu Punitha. Yang bawah ni, Najmudin. Aku selalu panggil dia Din. Aku ambil pic dia tadi, kena marah. Sebab aku curi-curi ambil. Salah aku pun. But, aku terangkan kenapa aku buat macam dan akhirnya, dia terima jawapan aku =)

2 orang ni, memang best friend aku sejak aku start belajar kat sini. Kebanyakan classmate aku ingat Si Busuk Hati tu best friend aku. But, it's not true. Totally, Din and Punitha is my best friend =)



Yang pakai baju putih tu Zul. Budak rajin and menyakitkan hati.

Why? Ada je lawak dia dalam kelas. But, dia seorang ketua yang bertanggungjawab dan baik.

Dia jugak macam Nahar aku. Kiranya, dia klon Nahar la. Cuma, Nahar yang ni sudah berpunya (ye kot)



Ta da! Let me introduce you guys my new classmate. His name is Ashraf Haniff.

Tapi, dia ni sombong sikit. Walaupun, kitorang sebaya, tapi nak berlawak dengan dia pun payah.

Haish =='



 Ni siapa???

Ni la saya! Si penulis blog ni and CEO for this official blog.

Hehehehe^^ ayat aku tak boleh poyo lagi kan?

Okay, aku suka pic ni walaupun ambil separuh and tak nampak muka.

But, I like it. Nampak cantik pada aku. Hee~

Time ni masa aku ada sesi Ujian Psikometrik petang tadi.

Totally awsome!

kbaii.




nota chumel:  Tengok Amber tu. Bengong semacam. Hahahahaha^^









  • Share:

You Might Also Like

0 00 Budak Chumel