Hampir-hampir je....

By Nurul Nabilah Zakaria - 3:17:00 PM



Assalamualaikum.Annyeong. Mushi mushi. Ni hao.

How's your day today?

Puasa tak?

Hope korang puasa dengan jayanya hingga ke penamat garisan.

Apa yang hampir je?

Okay, let me tell you guys.

Tengah hari tadi aku pegi KLCC dengan Mak Long and Kak Ana.

Then, shopping kat iSetan.

Boleh tahan la kat situ. Tapi, kebanyakan barang kat situ barang Jepun je. Korea agak kurang.

Masa Mak Long cari barang untuk buka, aku teringat something yang aku nak sangat.

KIMCHI!!!

Memandangkan kat rumah Kak Ana ada kimchi, akan datang boleh aku masak Kimchi Fried Rice.

Confirm yummy!! Nampak sangat kau tak sabar nak berbuka, Nabiela. Hehehe.

Then, dah siap beli barang untuk masak, kitorang singgah kedai bakeri kat depan kaunter cashier.

Then, aku teringat Eunhyuk yang ada kedai roti. Tours les Jours.

Kak Ana suruh aku jaga troli. Tapi, sebelum tu, aku pilih la roti atau kek yang ada kat situ.

Aku pilih 3 je. Cupcake kosong and lagi 2, aku tak menyempat nak baca nama makanan tersebut.

After that, kitorang balik rumah.

Sampai kat rumah, aku keluar dulu dengan Mak Long dan aku terus meluru masuk rumah ikut Mak Long dari belakang.

Aku terus naik atas and salin pakaian.

Dalam beberapa minit, aku turun la bawah and Mak Long hampir nak marah aku sebab aku tak tolong dia angkat barang.

Aku diam je. Memang salah aku. Tapi, aku tabahkan hati. Ni kan bulan yang mulia. Senyum je. =)

kbaii.




nota chumel: Baru ku tahu Yukyung APink dah keluar. Sedih aku tak dapat dengar suara dia lagi. Agak-agak, siapa ganti dia ye?




  • Share:

You Might Also Like

0 00 Budak Chumel