Medical Check-Up and The Shopping.

By Nurul Nabilah Zakaria - 4:49:00 PM



Assalamualaikum. Annyeong. Mushi mushi. Ni hao.

Today, aku pegi buat medical check-up untuk kemasukan kolej next week.

Aku sihat tak?

Mestilah aku sihat. Kandungan gula dalam badan rendah, tinggi yang normal, and berbagai macam yang menyatakan aku sihat.

Hahaha. Tinggi tu... aku rasa tak. Aku makin pendek! Dah jadi macam Ryeowook pulak.

Sedih.

Berat aku naik 3 kilo.

Sedih.

Ryeowook oppa, nak tak awak jadi laki saya? Tinggi saya dah macam awak. Kita sama-sama pendek. Nak tak? Nak tak? Nak tak?

Kalau Ryeowook faham aku cakap Melayu, confirm aku kena reject dalam masa 0.00001 saat!

Nah kau! Berangan gila nak dengan Ryeowook.

Okay, aku dah melalut.

Lepas buat medical check-up, shopping time!

Dengan keadaan aku yang tak sihat ni pun ada hati nak shopping tau!

Aku cuma beli alat tulis, beg pegi kelas, sandal dan selipar jepun. Wakaka^^

Masa nak cari test pad, aku teringin gila nak test pad gambar SuJu. Tapi, lain pulak yang aku jumpa.

Time abah nak bayar alat tulis aku, ni yang aku jumpa!!!



Aku nak gelak tengok buku ni.

Boleh aku tanya? Siapa yang terbit buku ni? Hahaha.

Aku gila K-Pop pun tak terasa nak beli.

Eh, ada Siwon. Hi Siwon!

Then, aku selak buku tu sehelai demi sehelai.

Aku terjumpa ni pulak....



Sungmin oppa!! Eunhyuk oppa!!!

Time tu jugak aku nak jerit kat situ!

Pic kecil Sungmin nampak menggoda berbanding yang besar tu.

Then, aku selak sampai nampak muka Kyuhyun.

Tak nak jerit. Kyuhyun hensem. Sungmin chumel. Eunhyuk???

Eunhyuk has a sweet smile!

Hehehe.

kbaii.



nota chumel: Tao, Wo ai ni!!! Sebab bagi flying kiss kat saya. Tapi, hati saya tetap untuk Xiu Min. Maaf.



  • Share:

You Might Also Like

0 00 Budak Chumel