I Got...

By Nurul Nabilah Zakaria - 4:17:00 PM



Assalamualaikum. Annyeong. Mushi mushi. Ni hao.

Kwon Yuri, you so pretty. But, my Sooyoung and Tiffany more pretty than you. LOL!

What I got?

I got a boy meotjin! I got a boy chakhan!

Hahaha. Bukan la. Aku diterima masuk ke Kolej Komuniti.

Walaupun, abah kecewa sikit aku dapat masuk situ, tapi aku cuba yang terbaik belajar kat sana.

Abah memang nak sangat aku terus masuk diploma. Tak payah nak bersijil bagai. Tapi, aku tau tahap aku kat mana. So, aku mohon kat situ.

Semalam aku bagitau ini kat lil sis aku, dia terus hilang mood.

Aku tau dia sedih.



Macaron!! Yummy! Hari tu lil sis bagi aku benda alah ni. Selalu tengok Donghae buat benda ni dalam drama Miss Panda and Hedgehog. Sedap~




Hari tu, family Mak Yot datang rumah aku. Okay, aku memang tak mesra alam langsung.

Sebab, aku tak tau nak cakap apa. Kalau kakak aku ada, tak de la aku jadi macam tu. Sedih kan? Huu~

Cousin aku yang Form 4 belajar kat Pahang. Pergh! Tak boleh dekat lagi ke dik? Hehehe.

Time balik, aku baru ingat si bongsu ada pinjam novel daripada kakak aku.

Aku datang kat dia terus cubit pipi dia yang tembam dan terus tanya, "Mana novel yang kamu pinjam daripada Kak Husna (kakak aku)"

Dia sengih je dan jawab, "Ada kat rumah"

Aku pun senyum and hantar mereka sampai depan rumah dan lambai kat diorang.

kbaii.




nota chumel: Bila MV penuh Trap nak keluar? Aku dah gila nak tengok Henry. Wakaka^^



  • Share:

You Might Also Like

0 00 Budak Chumel