ARGH!!!!!

By Nurul Nabilah Zakaria - 5:04:00 PM



Assalamualaikum. Annyeong. Mushi mushi. Ni hao.

Aku tak tau nak describe macam mana pasal hari ni.

Aku akui orang tengah period moodnya kadang-kadang tak baik.

Boleh dikatakan mood aku hari ni separuh baik separuh tak baik.

Okay, remember what I wrote yesterday?

Act, my old friend is my boyfriend. Satisfy?

Sorry terpaksa menipu walaupun sebenarnya tak nak menipu kamu. Cuma tak nak kamu sedih je. Harap faham.

Saya sayang kamu macam adik kandung saya sendiri. Saya akui saya memang jahat, nakal, kepala batu dan semua yang jahat-jahat itu adalah saya.

Saya berahsia bersebab. Antaranya, tak nak kamu tinggalkan saya sebab saya dah sayang kamu macam adik kandung saya.

Yang kedua, saya tak nak kamu menangis sebab saya dah ada yang baru. Saya tahu awak sunyi. Jadi, saya nak hiburkan awak. Malangnya, saya dah buat awak menangis dan tak nak cakap dengan saya.

Baiklah, saya bersalah. Jadi, terpulang pada kamu nak maafkan ke tak.

I cry I cry....

kbaii.




nota chumel: baru lepas kemas baju untuk ke kolej. Tadi, pihak kolej dah call aku. Dia ingat aku tak nak daftar. Aku cakap, aku daftar lusa. =)





  • Share:

You Might Also Like

0 00 Budak Chumel