kehilangan kata-2

By Nurul Nabilah Zakaria - 10:47:00 AM

annyeong haseyo
konichiwa

lebey-2 pulak aku ni ea. haha. bukan selalu. hey, ce tengok blog aku. cun tak? hehe. pink seyh. okay. theme blog aku bukanlah pink sepenuhnya. cume sikit-2 la pinknya. aku ni bukan la minah girly sangat. tapi, who cares? suke aku la. blog aku bukan blog kaw. kah kah kah. kan dah kena. okay stop!

lagi sehari skola nak bukak |=='| . cakap je pasal skola, aku memang angkat bendera putih. setakat kawan-2 tu, okay la |penipu!| . tapi, aku cume takot nak amek kertas add math, sains pertanian n sejarah. ampun! memang aku banyak hentam la jawab soalan tu. confirm tak capai target. sadiskan ayat aku. macam mintak simpati. waa~ aku angkat bendera putih dulu!



|kehilangan idea utk berkata-kata|



semalam baru habes bace novel ni. tajuknya, Dear Yayah The Series. aku taw korang minat gila dengan novel ni. begitu obsesnya korang, tak kasi aku pinjam pon |gurau| . dengan bangganya aku cakap kat adek aku yang aku dapat habeskan bace novel tu dalam mase 5 hari. pastu, akak aku perli aku kalau aku bace buku biologi ade sampai 5 hari tak? haha. serius. aku hanya tersengih kerang busuk la. memang betul ape yang kakak aku cakap. hehe. salah sendiri nak bangga diri. haha. moral value : jangan belagak sangat. haha.



|sekali lagi|



dah nak penghujung tahun ni. haish. ni yang malas. sebab SPM dah start nak panggil aku. bukan aku sorang, tapi, sume batch 95. malas-2 no ye. kuatkan diri nak belajar. nota ade yang tak complete. nanti aku completekan. haha. nampak sangat kaw ni malas ea Cik Nabila. hehe. EEEYYYAAAHHHHH! cewah! tetibe kan? haha. tak pe, semangat kena ade.

eh, roti aku! aduyai, nak tunggu roti tu tengah bakar. sekali memang terburn terus. hehe. selamat menjamu selera ye Cik Nabila. wassalam.



Cik Nabila : satu paper je lagi. tapi, harapan aku nak ulangkaji subjek tu. haha. sivik orang kata senang. tak taw pulak pada aku macam mane. eleh, macam tak bese je. bukan kaw selalu tak bace buku sivik ke? haha. maaf Cikgu Noraini. hehe.

  • Share:

You Might Also Like

0 00 Budak Chumel