Terkedu Sekejap

By Nurul Nabilah Zakaria - 10:49:00 AM

senyap seketika......................










































ALOHA SEMUA!!!! Amacam? Ada baik tak aku kerjakan korang? Hak3! Main2 je. Okay hari ni aku bersedih sehari je. Why? Kakak aku dah balek Kuala Pilah. (tengah nangis ni...). Boleh kata, kejap lagi aku rindu dia ajar Add  Math n Math Mord kat aku (kureng faham subjek tu). terasa tacing pon ade.. pergh! gila ak! Memang aku rindu kat dia! Masakan yg lazat sehingga aku jadi sehat macam ni. Damn la! Hidup bagai tanpa hala tuju (poyo je lebih)


--------------------------------------------------------------------------------------------


Nah! Amik kau! Pic paling cun pernah aku letak
kat blog ni. Ni la kakak aku yang paling cun di dunia.
Korang ade? (lelebih je!)



Stop mengarut! Aku rindu setengah mati.
:P

  • Share:

You Might Also Like

0 00 Budak Chumel