Minggu Exam Tapi Rupa Orang Tak Ambil Exam

By Nurul Nabilah Zakaria - 11:36:00 AM

Halu korang! Maaf dah lama tak update. Aku ngah busy dengan mid year exam (poyo je lebih!). InsyaAllah, habis exam hari Jumaat ni, aku update. Amin... ingatkan aku la kat fb (kalau korang ada. But, hampir semua orang ade la kot...). Hari ni aku tak tau nak cite ape kat korang tapi, ape yang pasti, aku malas nak bukak buka nak baca. Baik exam atau tak. Rasa malas la. But, nama pon pelajar kan.. so, kena la bukak buku even tak de exam. So, the conclusion is waktu tak exam pon kena jugak bukak buku! Apahal aku ni tetiba jadi kaunselor? Ape kes ni makcik! Hak3! Mari kita dislike dia... EVERYBODY SAY... 'BOO' TO HER! Serve me rite! Padan muka aku! (tetibe!)


Well, aku sekarang tengah tension dengan Chemistry aku. Why? Cikgu kelas aku cakap, result Chemistry satu kelas hancur! Mak ai! Agak terkezzut aku dengar! Dengan harapan aku lulus la. Exam hari tu aku senang hati sebab Chemistry aku lulus walaupun markah tahap cipan! Tapi, exam kali ni tolong la bagi aku lulus! Ku mohon!!! Adess... jawab la kalau kau failed Cik IeLA....


Buka tutup buka tutup exam tinggal lagi seminggu nak habis. Alhamdulillah... syukur aku exam dah nak habis. Tak payah nak bukak buku lagi. Just tunggu result je. Harap, aku lulus semua tak de gagal walaupon aku tau ade subjek yangg payah nak catch that, tapi, aku sanggup redah untuk habiskan sisa persekolahan yang tinggal lagi setahun buat aku, akan aku cuba... (mula dah merepek tahap cipan!)


Okay la, nak off dah ni. Aku pon dah naik boring dengan laptop aku ni. Harap, lagi seminggu exam nak habis, soalan senang2 la ye.. aku malas nak tinggalkan soalan yang susah nak jawab tu.. lagi2 SPT, Add Math n Bio. Ku mohon!!!

  • Share:

You Might Also Like

0 00 Budak Chumel