Count Until The End

By Nurul Nabilah Zakaria - 11:12:00 PM

Assalamualaikum w.b.t. Tetibe bagi salam penuh kan? Alimnye.. anak sape la ni.. hehehehe^^. Okay, tak mau bangga diri, syok sendiri... yang penting keyakinan diri perlu ade. Kenapa dengan aku? Tetibe cakap bahasa sastera. Tu la... terlebih belajar sastera agaknye. Cikgu ni pun...cubela ajar karangan ke... rumusan... (ntah ape2 tetibe nak salahkan cikgu. Teruk betol!). Tak mau cite panjang2. Nanti korang tido.. aku pon jap lagi nak tido jugak sebab esok sekolah.


Count... count... for 4/5. Why? Pertandingan pidato! Persaingan sengit meyh! Ade jugak kengkawan aku yang in like Anisah, Nazmi, Mohid, Emi, Nafisa, Anne, Azie n banyak la kengkawan aku masuk. Ini bererti bukan aku sahaja yang berpidato malah, ade yang lain yang akan berpidato dengan ku. Chaiyok korang!


Count... count... until 11/5. What happen? MID YEAR EXAMINATION! Owh my Gosh!!! Aku hampir terlupa nak study disebabkan aku berlatih pidato ni. Maklum la persaingan sangat sengit. So, mane boleh aku lepaskan peluang yang tak berapa berharga ni (sanggup ponteng koko tok pertandingan ni!). Tapi, akan aku buktikan pada kengkawan aku yang lain yang aku boleh buat! (cakap je lebih! Naik atas pentas.. tetibe tersebut 'aishiteru' hahahaha^^ malu besar weyh!). Mid year exam start 11/5-25/5. Lame tu!!! Sebulan siot aku exam! Rase macam amik periksa SPM je. Padahal, next year amik SPM. Tapi, akan aku buktikan yang aku boleh buat (tangan di dada mata ke atas). Melampau je lebih! Sekali result. Best giler warna pen kat report card. Ade warna merah n biru. Warna pelangi pon ade. Ntah ape2 je aku ni.


Okay la, aku nak sleep. Nanti big boss marah. Daa~

  • Share:

You Might Also Like

0 00 Budak Chumel