Terima kasih kerana terima saya semula, sahabat...

By Nurul Nabilah Zakaria - 2:55:00 PM

Assalamualaikum... ape khabar korang? Sehat tak? Okay je? Alhamdulillah... harap berkekalan la korang sehat selalu... today I nak cakap something kat seseorang. Seseorang yg sangat2 baik dalam hidup I. Sahabat I yang tak pernah lupa dan tak pernah menyakiti hatiku..

"To my dearest sweetheart...
               I just want u know that I love u very2 much. I know that I have hurt u. I'm sorry. I never thought what I do make u more angry with me. I'm sorry my friend. I know that was my fault. I shouldn't do that. I was a stupid girl that u have. Sorry... thanks accept me as your friend back. I'm happy rite now... thanks everything. Awaklah orang tengah saya dengan Mr. N. Saya hargai ape yang awak buat kat saya. Trimas kawan. Awaklah sahabat saya selamanya... thanks again..."

Pendek je. Tak panjang macam karangan BM tu.. cukup sekadar dengan sedikit kekesalan yang dilalui sepanjang hidup I ini. Rase ayat I ni macam skema sikit kan? Tapi, korang ape tau! Hahahaha^^ udah2 le I ngarut2 petang macam ni. Dah sudah... pegi le korang makan.. lapar ye.. apa2 pun, thanks baca entri bangang for today. I'm happy rite now! :)

  • Share:

You Might Also Like

0 00 Budak Chumel