Count... count...

By Nurul Nabilah Zakaria - 11:23:00 PM

Aloha.. bertemu sekali lagi dalam rancangan... bla to the bla to the tet... hahaha^^ noisy la umah aku ni.. but tak sangat la noisynye.. cikit2 je. Wah! Tinggal beberapa jam je aku akan tinggalkan FB n blog ni buat sementara waktu.. sebabnye............ tet! Mase sudah tamat! Aku nak 'honeymoon' dengan suami aku.. (chop! Bila pulak aku married? Dengan sape?) Well.. tak lame pon aku pegi.. kejap je.. esok pagi pulanglah.

 Pulangkan...
 Cinta hatiku...

 dah sudah!!! Aku menyanyi lagu Mish Omar. OST ape aku tak nak jawab.. silap hari bulan aku tak gi honeymoon kang. Kesian suami aku menunggu...

Mungkinkah...
Kau kan menugguku...
Dan akan kah kau menanti diriku...

Okay... lagu Akim dah start.. tetibe, teringin pulak nak tengok MV baru dia tu.. hahahaha^^. Okay! Stop idea mengarut. Check! Check ape yang tak de dalam beg nak pegi esok. Berus gigi... check! Baju spare... check! Lawak bodoh... alamak!! Lupa la!! Cehh.. padahal tak de tu dalam senarai tu.. hahaha^^ esok pagi, abah hantar! YAHOO!!! Sukenya anak En. Zakaria ni... melampau betul! Habis rumah runtuh dek kena hentak dengan kaki den... adoyai! Anyway, thanks to abah yang benarkan aku pergi.. mana la tau next year kalau ade benda macam ni wujud lagi n aku tak dapat pegi.. kan sedih.. nasib tahun ni dak2 Form 5 buat idea yang bernas ni. Thanks dak2 Form 5!

Okay, sekarang stop kat situ je la cerita aku. Maybe, balik dari KL aku update ye pasal lawatan tu. Sekarang ni aku masih mengira... mengira pertandingan pidato peringkat sekolah! TIDAK!!!! Hari ni 28/4... pertandingan tu 4/5... tik tok tik tok.. tolak hari Ahad... aku cume tinggal 2 HARI SAJA LAGI!!!!! DAMN!!! Perenggan akhir aku tak hafal lagi!!! Masya-Allah... pantasnya waktu berjalan.. baru sedar dah sampai masenye aku nak bertanding... adesss!!! Selamat datang ke 'hell' tu ye Cik Nabila... padan la dengan muka kau! Kalau ade Mr. Fieq or maybe Enal, I will kill myself! Tak mau tengok muke diorang. Aku tau nanti aku ditertawakan.. sadisnya.... ape pon.. thanks pada kengkawan yang support... Azie, EiQa, Farah, Maya, Mas, Dayah, Tinie n sume la. Banyak sangat nak kira... hahahaha^^

Okay.. that;s all..  tata.. see u soon...!!! ;)

  • Share:

You Might Also Like

0 00 Budak Chumel