DENGAR APABILA DR. NABILA MENYURUH

By Nurul Nabilah Zakaria - 11:52:00 PM

Aloha! Sowi sesangat!!! Sebab... ape I tak tau! Hahahaha^^ padan la dengan muka I! Okay la, I nak story sal ceritera hari Ahad kat skola. Chop!!!! Bila I jadi orang timur pulak ni sampai hari Ahad kena skola?? Oh, it's wonderful!!!

Okay, I as membership of PBSM. Diulangi, membership of PBSM! Ha! Ape yg aku buat ni?? Jom dengar la cite I. Tak mau? Lantak U! Hari Ahad lepas, I ade kawad statik for PIBG. Mase I datang skola, rupa luar... eh.. dasyat!!!



Giler ak! Tak nampak ape pon!! Kabus!! tapi, nasib baik nampak jalan bila dah nak sampai destinasi yg dituju. Hahaha^^. Sampai je, aku jumpa Conot, Maya, Susi n Farhana. Kitorang just borak2 kosong saja. Then, aku jumpa ahli2 lame UNDER 18, Auk, Azuan, Ayie. My Mr. N??? Sowi.. dia nggak datang. Rumah jauh meyh! Mase borak2 aku snap la beberapa pic.Waktu, kitorang kat kantin. Saksikan...

Susi n Conot 


Farhana, Maya n Susi 


Myself (buruk siot muka aku!) 


Conot n Farhana 


Maya n Anne 


Farhana n Susi


After borak n skodeng jap.. hahaha^^ Cikgu Maryam suro aku n Conot or Maya kot panggil 2 bebudak yg bernama Syafiq. Sorang Sayfiq (AB) sorang lagi Syafiq (AM). After panggil tu, kitorang berdiri terpacak hormat.. blablabla.. after (lagi punya after la...) kitorang diarahkan berehat sementara tunggu VVIP dtg. Lame jugak nak tunggu si VVIP dtg. Tapi, kitorangsabar je. Sambil2 tu, snap! Snap! Snap!

Me n Susi 


Me n Ina 


Me n Maya 


Me n Farhana 


Susi, Anne n Conot 


Susi n Farhana 


Nieza n Me 


Making L.O.V.E 


Anne, Conot n Me 


Maya n Farhana 


Kasut busuk kami! Tetibe PPI sesat! Hahaha^^ 


Anisah n Syerot! 


Anne, Nieza n Susi 


Syerot n Me 


Syerot nak bunuh aku!! AHhh!!


Tu la yg terjadi mase kawad statik! Memang best la! Kelakar x ingat dunia! Happening la!!! Mase dan waktu yg same, aku nak snap jugak pic dak2 laki terutama sekali Mr Fieq. Tapi, sume malu. Maklum la, kumbang yg menyertainya 3 org je. Bunga je lebih. Hahaha^^ sekali lagi.. bunga menang!!! (ape yg aku merepek ni? Ntah ape2 je)

Sowi la kalau pic lebih banyak drpd ayat statement n what so ever.. hahaha^^ idea nak buat merepek terus jadi kerepek.. hahahaha^^ daa~

  • Share:

You Might Also Like

0 00 Budak Chumel