Sadis siot!!

By Nurul Nabilah Zakaria - 1:23:00 PM

Hui teman2! How ow are u? (actually, nak tulis 'how are u? Hahaha^^) Okay la.. sorry lambat update blog ni. Aku x tau nak cite ape. I'm sorry... for breaking all the promises that I wasn't around to keep.. dah sudah aku nyanyi lagu JB. Hahaha^^


Okay la. Nak cite pasal peristiwa hari Jumaat. Memang sadis siot! Giler bapak kapak! Nak kapak boleh? Aku nak bunuh diri. Chop!!!! Dosa la! X syg diri ke? Hehehe^^ hati dah mula membebel! Kacau la! Damn habis la! (Yok ol je aku ckp tapi, cite pn belom! Hahahaha^^). Okay la mau story la ni! Mcm ni.. suatu hari... dlm sangkar yg penuh dgn kedurjaan... ceh! ceh! Merapu x sudah.. hahaha^^

Okay, kali ni aku serius beb! Hari Jumaat memang merupakan hari yg penuh dgn kesadisan. Why? Aku kena buli.. ditinggalkan sensorang. Huh! Memang sedih la. Tapi, tu kemahuan aku nak sensorang sebab aku memang dah biasa sensorang kat dlm hutan. Masya-Allah! Aku taip hutan ke? Sorry.. actually, aku nak taip 'sekolah' tertaip 'hutan'. So, korang faham2kan ye..huhuhu^^

First, aku nak masuk kelas memang aku happy habis. Aku buat lawak kat Azie n Anne pasal cite HBKLR tu. Tgn ikot gaya Usop yg lumpuh tu.. ayat pon lebih kurang sepesen je.. hahahaha^^ mula la ayat ngarut2 aku. Huhuhu^^. Then, time kelas bi, aku mula teringat.... ape yg aku ingat??? Mr. WJH?? Mr. N?? Mr..... rabbit? Hahahaha^^ aku x bela rabbit la yanx oi! Aku cuma ingat yg ORAL test tu start next week but, aku x de kwn nak buat cause, Teacher Hazlin suro buat ORAL test tu ber'group'. But me, sensorang! Sekali lagi, aku buat ORAL test tu sensorang.. mase bm ORAL test pon sensorang.. bi pon same gak.. nak buat mcm mane ea.. nasib je la..... =(

Pas kelas bi, kelas agama pulak.. aku malas nak duk as always. Sebab aku dibenci oleh org depan tu! Sape lagi kalau Encik T. Kalau ade Mr. N okay la gak. Tapi, dia dah pindah. Chop!!! Buat ape aku ungkit sal dia? What the mean of that? Hahhaha^^ mase kelas agama, ustazah aku ingat yg aku tido dlm kelas. Padahal bbukan aku tido pon. Aku menundukkan kepala cause aku sedih. Tapi siapa tahu kalau saya sedih. So, biarkan je la.. aku pon terus mengikuti pelajaran agama tu.. sampai kelas Matth Mord, aku pon mcm tu. Tapi, x siapa pon tahu.. malas nak cite kat sape2. X mau nyusahkan sape2. Biar aku menderita...


Ni la muka taik aku mase tu.. sah! Aku sedih.. dari happy buat lawak bodoh.. diakhiri dgn sadness.. huu~ sedihnya... tapi, siapa kesah kalau aku sedih walaupon muke mcm taik, but mereka x tau masalah kita sehinggalah kita beritahu seseorang. Aku je malas nak bagitau kengkawan aku sal prob aku. Takut nyusahkan mereka je. At least, aku hidupla jugak n diorang pon boleh nampak aku...

Ha! Lepas kejadian waktu persekolahan, aku nak cite waktu aku nak gi library sebab hari tu turn aku jaga libarary sekolah.. mase dtg je.. pergh! Sadis giler!!!! Tang Si An ejek aku! Nasib la aku buat don't know je. Actually, aku dah serik balas ejekan budak2 ni terutamanya, budak cina. Nak buat ape layan. Makin dilayan, boleh aku jadik giler! Makin lagi aku x yah gi sekolah! Yahoo!!!! Lagi aku suke! S.E.N.G.A.L!!!! Hahahaha^^. Mase dia buat mcm tu.. aku cuma ckp "Sadis siot budak ni!!!". Kuarkan air mata pon x guna.. sesalan yg xkn habis... ceh.. ayat... dah mcm ape da.. ni terlebih sadis! Hahaha^^

Okay la, nak tutup this blog.. nak makan n jap lagi nak gi umah atok. My 'mama' n 'usu' saya dah ade kat sane.. see ya ;)

  • Share:

You Might Also Like

0 00 Budak Chumel