UiTM Kuala Pilah

By Nurul Nabilah Zakaria - 6:01:00 PM

Hari ni penat giler sebab aku baru balik dari UiTM 'kembar' aku. Penat. Dgn bad mood aku lagi PERGH!!! Mcm x nk giler plak kan? Duduk dlm kete abah selama beberapa jam. Sakit bontot aku! Dlm kete, aku sempat cry sebab esok last day cuti n aku malas nak jumpa TAJUL n FITRI! URGH!! X boleh ke diorang 2 pegi dari sini? Meluat aku tgk diorang. Tapi, kata org tua2 dulu.. biar dia benci kita asalkan kita x buat jahat dgn diorang. N aku buat benda yg betul!


Ha! Mase nak pegi sane, abah singgah stesen minyak Petronas. Nak tau x aku jumpa sape? Aku jumpa best friend (ye ke?) aku, Farouq! Mula2, aku jumpa cikgu Biologi aku, Cikgu Tasmirah. Aku teringat lakat anak dia. Sekali aku tgk, dia ade dlm kete. Cume dia yg x perasan aku sebab aku ngah lap airmata aku. Sedih wok! Waa~

Dlm kete 2, aku dgr je la lagu sampai sakit telinga. Padan muke aku! Sedap sgt dgr lagu David Archuleta, Ft Island, Akim n so much more. Adik aku? Tido la! Aku nak tido malas. Ape aku buat, cry la!
X nk skola! X nk skola!

Lame aku cry, tup... tup..
. dah sampai Tampin. Dah sampai Tampin, carilah universiti 'kembar' aku, UiTM Kuala Pilah. Sakit mata aku tgk kiri kanan aku pokok. Tapi, ade sesetengah tempat yg pokokn
ya, ditenggelami oleh air banjir. Syok jugak walaupon taman perumahan aku x
pernah kena banjir, sesekali tgk air banjir kat pokok kelapa sawit je. Hahhaha^^

Sampai jugak akhirnya kat UiTM Kuala Pilah. Actually, 'kembar' aku supposed go to her home. But, nobody at her home.. she stay at collage. Sampai kolej dia, aku jln2 jap dgn 'kembar' aku. X de kje? Ni la aku buat...

Nampak kan sebelah korang, ni la 'kembar' aku. Time ni, aku sengaja snap pic dia. Bosan siak! Then aku jln2 kat cafe UiTM Kuala Pilah tu. Tapi, x de 1 pon gerai yg dibuka. Adoyai! Perut ku lapar! Tapi, gerainya nggak buka der! Malas tol la!

Jln2 lagi, sampai ke kolej dia. Sampai kolej, aku snap lagi. X banyak picnya. Mari lihat siapa yg kena!




Ha! Ni la yg kena snap!
X de keje nak buat! ARGH!!! Bosan! Bosan! Bosan!

Sesudah kami lepak, tengah hari baru kitorang balik rumah! Kepenatan dirasai tapi, nikmat yg indah! (indah ka?)












So, lepas ni aku la bibik di rumah! TIDAK!!!!! Homework banyak!!! Rumah x terurus!!!! Mampus den!!!! GRRR!!!!

  • Share:

You Might Also Like

0 00 Budak Chumel