Maulidur Rasul 2011!

By Nurul Nabilah Zakaria - 11:36:00 PM

Ni kerja kwn aku yg kerjakan ini pic! Azie ni ha name dia. Sesuka hati snap pic aku. Waktu tu aku dgn dia, Anne n Ain. Hehehehhe^^ 


 Ni sengaja aku snap walaupon telah dihalang (agaknya) hahahaha^^ suke aku!


Ika posing lawa seyh! Yg lain sume buat hal masing2! 


Ika pemalu! Hahahaha^^ 


Azie rajin bace buku SPT form 5! Ready for SPM yaw! Hehehe^^ 


Aku x tau mamat 'pink' mane la ni.. hahaha^^ check!!! Jgn ade yg jadik 'girlboy" hahaha^^ 


Aku n Timah. Time ni, aku yg mintak nak bergambar dgn dia. Nak dgn Ika, dia pemalu.. malas nak amik dgn dia.. hehehe^^



P/S: Kalau korang perasan sume ni gambar aku dgn geng aku je. Actually, aku nak letak kejadian yg berlaku sepanjang maulid ni berlngsung.. tapi, takot kena kantoi dgn cikgu yg aku snap pakai henset.. hahahaha^^ ;)

  • Share:

You Might Also Like

2 00 Budak Chumel