Benci! Benci! Benci!

By Nurul Nabilah Zakaria - 9:02:00 PM

Kenapa semua x suke aku hidup? Korang suke ea aku mampus? Supaya hidup korang lagi tenang kan! Buat la! Bkn aku kesah ape! Korang dpt dosa bkn aku! Huish!




Ni lagi 1 manusia yg x reti nak ucap terima kasih n nak tau nak mrh aku! Dah tau nak jaga check point ckp la betol2! Ni x dah tau ade road run then hari ni baru nak gitau! Hari tu tau main2 je! Sial giler minah! Memang patot pon pakwe ko lari pasal ko suke main2! BALASAN!!!!!! LAIN KALI BUAT LAGI YE!!!!!

Nasib la kau kwn baik (yg x berapa baik pon). Kalau x, dah lama aku cincang ko mcm aku cincang bdk jerawat batu n doraemon x sedar diri 2! Should u say thanks to me that I save ur relation with my best friend (not sgt la. Mcm pergunakan aku pon ade!). Maybe, kalau aku x de.. ko mungkin dlm kesempitan dlm percintaan ko. Silap hari bln ko dgn dia pon brsme just 3 days je! Geram! Jgn bikin panas lagi la! Cukup setakat bdk jerawat batu n doraemon x sedar diri 2!!! Malas nak layan peel ko! >=(

  • Share:

You Might Also Like

4 00 Budak Chumel