Mercun cuti... cuti pon dah habis!

By Nurul Nabilah Zakaria - 11:54:00 AM


Hmm.. slalunya, pagi2 buta dah ade org men mercun kat taman aku. Hari ni pelik semacam. Mercun pon dah aku x dgr lagi. Tandanya..... CUTI DAH NAK HABIS!!!! Betul ke ni?? Oh tidak! Malas tol aku nak gi skola esok! Yg lagi aku malas nak layan muka si 'budak jerawat batu' n 'Doraemon x sedar diri'. Benci tol!

Ckp sal skola, homework aku ade yg x siap lagi. Yg paling aku malas nak buat Karangan n Sejarah! Ikotkan hati aku memang aku x mau buat tapi, nama pon dak Form 4. Next year nk SPM. So, kenalah rajin2 buat homework!

Tapi, naik skola nanti.. ade 2 pelajar akan meninggalkan SMKDARA! Jom kita lihat sape dak2 tu..



Kenal dgn wajah ini? X?? Masya-Allah... ahhahaa^^ yg nak pindah bdk pakai baju hijau n sebelahnya. Nama dak yg pakai baju hijau 2 nama dia Noor Adzrie. Tapi, kitorang suka panggil dia Ayie. Sebelah dia pulak nama dia Mohd Arif. Diorang same2 pandai. Masuk kelas 4A pulak tu. Lagi 1, diorang ni x sombong tau! Diorang x kesah nak kwn dgn sape. Dgn aku pon mcm 2 gak. Tapi,lately ni, aku dgn diorang dah x rapat. Mungkin diorang jugak terikot nasihat Tajul jgn kwn aku (Ayie je la kot). Arif mcm bese. Aku dgn dia... boleh la... x rapat mana pon. Sekadar teman biasa saja.

Mase Form 3 (kira last year la) aku suka panggil dia 'Nerd' because mase 2 dia pakai spek yg besar tau! Mcm bdk nerd. Nerd2 dia pon.. pandai tau! Aku jugak yg kalah. Hahhahaha^^ tapi, who know, that he can prove it he can do the best! N i know that!

Kalau diorang bace blog aku ni, aku just nak say thanks sebab sudi kwn dgn aku yg x berapa bijak cam korang. Hope, persahabatan aku, Ayie n Arif berkekalan..... Amin..... =)

  • Share:

You Might Also Like

0 00 Budak Chumel