Salahkah?

By Nurul Nabilah Zakaria - 11:15:00 PM



Assalamualaikum.

Ya Allah, what I've done?

Salahkah aku berterus terang? Atau aku memang dilahirkan untuk membuat orang rasa benci pada aku?

Ya Allah, selepas satu demi satu ujian yang aku hadapi, adakah aku masih dikira kuat?

Adakah aku masih mampu tersenyum?

Adakah aku masih mampu menghadapinya selepas ini?

Ya Allah, Kau hapuskanlah segala dosa aku ini. Aku tau hamba-Mu ini telah banyak melakukan dosa.

Ampunkanlah aku, Ya Allah.

Ya Allah, besar sangatkah dosa aku pada dirinya? Kenapa aku tak menipu dia, Ya Allah?

Kenapa aku perlu berterus terang pada dia? Jahat sangatkah mulut aku ini?

Adakah memang aku dilahirkan dengan mulut puaka macam ini?

Crying.......

Wassalam.





nota chumel: Cari maklumat selalu tak jumpa! Tension nak mencari. Penat nak mencari!!!!







  • Share:

You Might Also Like

0 00 Budak Chumel