Tragedi 25/3/2012

By Nurul Nabilah Zakaria - 4:38:00 PM


heyy ya.

err... abaikan gambar kat atas. memalukan =='

hehe. lame aku jadi benda ni as draft. teruk kan aku?

sori. aku busy sikit. kenapa aku busy? ni jawapan aku

KAWAD | SPM | KAWAD | SPM

semalam hampir separuh mati aku dilunyai, dibuli, direjam dengan komander aku. tak nak la mention name kat sini. busybody la korang ni. hehe.

hari ni, nak story sal hari ahad lepas. ape aku buat? malas nak cite panjang panjang. macam bese...



dari depan : Fahmy
belakang : Fitri and Syafiq Abdullah
belakang sekali : Helmi

eh, ape semua ni? okay aku story. ahad lepas aku ade perbarisan untuk PIBG. ni la perbarisan yang terakhir untuk aku. next year aku dah blah dari skola ni!


ehem. awek cun. mintak maaf kepada siapa yang berminat. dia sudah ditaken. haha.
Nur Hanis Syafiqah.



dalam barisan. tegak je macam tiang bendera. haha.



ahli yang join. kamera aku but, tukang snap Helmi. ce cari mane aku? cun taw aku. #syok sendiri



pasangan sensasi pada abad ini. Fatini dan Fitri. haha. Fahmy interframe je. haha.
Fitri, aku main main je :P



3 awek cun. hehe. aku suke tengok pic. nampak lawa. sape la yang snap kan. thanks puji aku. #angkat bakul


habes dah slide show aku.
kbaii.



  • Share:

You Might Also Like

0 00 Budak Chumel