Segmen Review 3 Blogger Terhebat

By Nurul Nabilah Zakaria - 12:22:00 AM

heyy ya.

rindu aku tak? haha. poyo je.


boring tahap cipan sambil tunggu video K-Pop habes download, aku join segmen Fyna chumel ni.

syarat-2:

1. tulis entry bertajuk "SEGMEN REVIEW 3 BLOGGER TERHEBAT"
2. letak header blog Underskemani sebagai banner. dengan linknya sekali.
3. pilih 3 orang Blogger dan cerita serba sedikit tentang mereka.
4. letakkan link di ruangan komen jika sudah selesai publish entry tersebut.
5. pastikan orang yang korang ceritakan tuu tahu tentang entry korang tu.
6. buat muka comel dan katakan "fuuuhh , dah siap pun entry ni. wkwkwk"


okay sekarang time aku nak ceritakan serba sedikit mengenai 3 Blogger yang menjadi pilihan.

Muhamad Syafiq
tak pernah-2 la kan aku letak nama laki bernama Syafiq selain 1 kali je kot aku letak name kaw Fieq. haha. okay. mamat ni memang suke berceloteh. then, cerita dia kalau tak mengomen sal orang, maybe tak sah kot. haha. aku suke bace entry dea. kadang-2 menarik perhatian aku. ayat dea pon buley tahan power. kalau pedas tu macam asam pedas Melaka. perghhh!! dasyat gila wa cakap lu. haha. \Fieq, angkat lubang hidung kaw sikit tanda kaw bangga dengan komen aku sal blog kaw. wakaka/

Suhana Ibrahim
okay, sal minah ni pulak... erm. aha! dea ni suke cakap yang terang. kiranya jujur la. kadang-2 ade jugak ayat dea yang pedas tapi, tak macam asam pedas. dea punye ayat pedas sikit macam sambal kurang lada la kot. haha. minah pon tak kurang hebatnya. kuat berceloteh jugak. i like her story. kalau story gembira, excited terlebey. kalau story sedih, aku sendiri pon buley keluar air mata. kiranya, story si Suhana ni banyak yang menggamit jiwa aku. \Suhana jangan marah kalau aku ade terkutuk kaw kat sini. hehe/

Hanis Hamdan
adek chumel Hanis. erm. not too much about her. story dea pon lebey kurang dengan si Suhana. ayat, memang kadang-2 buat aku jadi jelly sikit. she's like K-Pop like tapi, lain la dengan aku. dea suke cerita sal K-Pop artis. hmm.... aku dah tak de idea nak cite sal blog budak kecik sorang ni. walau ape pon. blog dea tetap menarik. \Sila angkat kening anda adek chumel. trimas/


siap sedia dengan muka aku yang tak chumel... aku katakan "fuuuhh, dah siap pun entry ni. wkwkwk"

kbaii.




  • Share:

You Might Also Like

2 00 Budak Chumel