Sabar Je La....

By Nurul Nabilah Zakaria - 10:26:00 PM



heyy ya.

mood: sad

kenapa?

first, pasal semalam. kawan aku yang bernama A \bukan name sebenar/ telah memberitahu aku bahawa cikgu kelas aku dah taw pasal status Facebook aku. aku cume mintak pendapat pasal jadual kelas. bukan pasal cikgu. yang si A pegi cakap pasal cikgu. tak pasal-2 cikgu kelas aku bace and berasa kecewa dengan sikap kitorang. salah aku buat status tu and salah dia buat comment macam tu. and last, aku yang kena. haduyai... rase macam nak tampar je minah ni. nasib baik kawan aku lagi sorang H \bukan name sebenar/ telah menenangkan hati aku. aku berasa lega sangat. trimas kawan! tapi, aku tetap tak puas hati kat si A tu. tak pe Nabila. sabar je la. dugaan hidup :)

kedua, ade mamat gila nak mintak gambar aku. yang menjadi hairan, kenapa setiap perkenalan antara boys and girls mesti mintak gambar? perlu ke? naik saket otak aku. tapi, asku sabar je...

ketiga, baru aku sedar hari aku dah habes cuti. adek aku asyik guna ayat "cuti dah habes bro" macam dalam cite KL Gangster. aku pon sabar je la. taw la dea skola petang. aku yang kena skola dulu. =='

trimas sudi bace luahan hati seorang insan yang tak sempurna ni

kbaii.


nota chumel: selamat bersekolah :)




  • Share:

You Might Also Like

0 00 Budak Chumel