Abah Nak Angah....

By Nurul Nabilah Zakaria - 5:46:00 AM



heyy ya.

Abah: angah tak nak pegi tuisyen macam Balqis? nanti boleh mak dia hantarkan.
aku: tak pe la. angah tak nak.
Abah: tak pe ke handle semua subjek sendiri?
aku: boleh je. angah kan anak abah.
Abah: okay. abah nak angah belajar sampai dapat masuk universiti.
aku: I will abah \dalam hati/

aku hampir menitiskan air mata bila abah cakap pasal universiti.

bukan ape, aku terharu sebab abah yakin betul yang aku ni boleh dapat sambung belajar.

aduhhh.... sayunye hati ni. aku ingat ayat abah ni sampai mati. :)

kbaii.



nota chumel: semalam penat gila sampai tak sempat nak menaip. kaki aku dah separuh sayur. asyik naik turun tangga. tapi, alhamdulillah dapat belajar dengan baik semalam. :) 




  • Share:

You Might Also Like

0 00 Budak Chumel