Aidiladha ku

By Nurul Nabilah Zakaria - 9:54:00 PM

annyeong haseyo
konichiwa

ape khabar u all! ape cite u all? sehat? alhamdulillah. okay, sebelum aku panjangkan story aku, aku nak ucapkan selamat hari raya aidiladha tok korang. hmm. macam mane raya korang? seronok? duka? harap-2 okay je. aku tak nak cite panjang-2. macam bese, aku guna gambar as story aku. ;)


sebelum lembu dikorbankan.
aku hampir menitiskan air mata sebab tengok lembu tu kena ikat.
tapi, bila teringat kisah Nabi Ibrahim. aku tabahkan hati je la.



kan, dah kena korban. tapi, lembu tu tengah meronta-ronta utk dilepaskan.
mase tu, syok je tengok lembu sekor tu | macam tak pernah nampak lembu |.



ni name dea Mohd Aiman Hakimi. anak angkat jiran aku.
chumel kan? ade macam aku tak? | perasan |.
jiran aku cakap, bila aku terjerit-jerit panggil adek aku, mesti dea ingat aku panggil dea.
maklum la, name adek aku dengan budak chumel ni hampir same. haha.



rase aku, umah aku takkan tunggang terbalek bila tak de dua budak chumel ni. anak paksu n maksu aku. confirm pening kepala mummy n daddy deorang ni. haha. tapi, aku suke. ye la, aku ni mane ade adek kecik. adek yang paling kecik pon darjah 6. tak de la sechumel budak chumel kat atas ni | ngada-2 |.



okay, dah habes slide show. sila tepuk kaki anda. haha. setakat ni saje. wassalam.


Cik Nabila : esok pegi wet world. yeah! balek kena sampul n ikat buku teks yang kena pulang. hades! add math, math mord n bm ta siap lagi. padan muke kaw! siap sedia kena marah dengan cikgu. 

  • Share:

You Might Also Like

0 00 Budak Chumel