Wish u were here

By Nurul Nabilah Zakaria - 3:19:00 PM

annyeong haseyo

ape khabar? sehat? alhamdulillah. pada yg tak sehat tu jangan lupa tak makan ubat. saket aku tak tanggung \memang pon/ . sekarang dah start musim cuti skola tapi tidak pada akak form 5 n bdk-2 form 5 next year. hehe. mereka berjuang habes-habesan. perang pen dan kertas dah start lagi. ape-2 pon, aku nak ucap gud luck la kat mereka. hope u guys can do the best! chaiyok!

eh, tajuk entri aku? kenapa? sayu ea? alo~ sedihnya \kenapa perlu korang yg tacing?/ . ekceli, aku yg supposed sedih bkn korang. hehe. ptg-2 gini da kena dgn aku. jgn mrh. btw, aku akan kehilangan best friend aku next year. sobss. tak caye gila baru first year dah kena pindah lagi. mane tak sedih. dulu, dea skola sma kat pontian, tinggalkan aku. naseb pandai bawak diri. then, pindah sini sebab tak tahan duk skola sane. sekarang ni, kena pindah tangkak atas urusan keluarga. sedih.....

awak, jangan lupakan saya bila kat sane. contact la saya selalu walaupon busy tahap cipan. jaga diri awak baek-2 kat sane. kalau awak ade ape-2 masalah, bagitaw saya cepat-2. jgn pendam masalah awak nanti saya 2x risau. awak, sampaikan salam saya kat family awk. saya rindu sgt kat family awk. saya rindu mase kita nak exam. kita study same-2. awak selalu amek berat sal saya walaupun saya ni jenis tak suke cite masalah kat awak. saya mintax maaf kalau saya ade buat salah kat awak. saya harap awk maafkan saya. ape yg pasti, saya akan rindukan awk selalu.
sori. tacing kejap.


annyeong.

Cik Nabila : tahniah Harimau Muda berjaya menewaskan Garuda malam tadi. Boyfriend saya \Khairul Fahmi/ hensem. terbaek la!

  • Share:

You Might Also Like

0 00 Budak Chumel