10/11/2011

By Nurul Nabilah Zakaria - 9:18:00 PM

annyeong haseyo.
konichiwa.

Perbualan pertama
Enal : weyh, kaw ade no tepon aku?
Aku : tak. kenapa?
Enal : ape nombor kaw?
Aku : 017-........... jangan jual kat budak laen. kaw kena akibat nanti.
Enal : ye la.

Perbualan kedua
Kak Huda : ha. kan laki dah minta nombor tepon. takut bini lari.
Aku : merepek je akak ni. mane ade.
Dayah : nabila, ntah-2 dea suke awak tak?
Aku : hish dayah ni. budak laki mintak nombor tepon pon jadi kes. kwn je. bknnya kapel pon.
Ina : menidakkan ye.
Aku : ape-2 je la.

Perbualan ketiga
Aku : dayah, saya tadi macam nampak yg enal bagi nombor saya kat tut tut tut.
Dayah : a'ah saya pon ade perasan jugak


perbualan kat atas ni menceritakan isu bdk mintax nombor kat aku. tet! no comment.

heyy, baru aku perasan next week dah nak habes skola. macam tak caye next year aku dah jadi bdk form 5. seram seyh. kat pesbuk aku bersepah dgn filem mengarut mereka. tajuknya SPM 2011 la. ha, ni la kesempatan aku utk mengingatkan mereka dgn aku sekali. ape lagi, aku pon tukar status member-2 aku tu. hehe. jahat kan? Nabila suke cetak rompak! Nabila cetak rompak status org! yea! yea! <---- bongek!

annyeong.

  • Share:

You Might Also Like

0 00 Budak Chumel