It's My Turn to Cry

By Nurul Nabilah Zakaria - 2:52:00 PM



Assalamualaikum.

Mudah sangat untuk aku minta maaf kat orang. Tapi, aku tak pernah perbaiki diri ni. Betul kan?
Teruknya aku ni!!!!
Sampai bila aku nak macam ni?


Nangis la sampai kau mati pun tak de gunanya.
Orang lain pun dah tak nak dengan kau. Mungkin semua orang tak nak dengan kau.
Betul kan?


Orang tu baik. Kenapa kau buat taik dengan dia, Nurul Nabilah Binti Zakaria???!!!!
Kenapalah kau bodoh sangat kerjakan perasaan dia dengan teruk!!!
Why Nabilah?! Why??!

It's my turn to cry. I regret but, time never can turn back. *betul ke ayat aku ni?*
Cry cry....



Wassalam




nota chumel: Hot topic for K-Popers! Kris nak keluar dari EXO. Sila hashtag, #StayStrongEXO or #WeBelieveInYouKris. Gumawo.







  • Share:

You Might Also Like

0 00 Budak Chumel