AdaMu......

By Nurul Nabilah Zakaria - 12:26:00 AM



Ya Allah, Pada-Mu aku meminta pertolongan dan pada-Mu tempat untukku mengadu.

Ya Allah, aku gembira kau hadirkan semua saat kebahagiaanku.

Aku gembira saat kau membantu aku.

Ya Allah, pada aku gembira, aku juga terluka.

Kerana kegembiraan yang telah kau berikan padaku, aku akui, aku alpa pada-Mu

Dikala Kau berikan petunjuk padaku, baru tersedar.

Kini, kau telah berikan jalan yang benar untukku.

Aku lalui jalan-Mu dengan payah dan susah. Dan aku tahu, Kau akan membantuku.

Meski aku mengadu atau tidak pada-Mu, Kau masih tunjukkan jalan padaku

AdaMu, aku masih berpijak di bumi dan masih mengorak langkah ke jalanMu.

Alhamdulillah........ =)






nota chumel: Kita mengadu atau meminta pada Allah, seperti Nobita minta dan mengadu sesuatu pada Doraemon.








  • Share:

You Might Also Like

0 00 Budak Chumel