Serabut otak aku!!!

By Nurul Nabilah Zakaria - 10:39:00 PM



Assalamualaikum. Annyeonghaseyo. Mushi mushi. Ni hao.

Hari ni memang serabut otak aku!!

Firstly, Si Busuk Hati tu. Dah nak 4 bulan dia kat kolej, tapi satu subjek yang dia belajar pun tak ingat?!

aku memang terkejut gila dengan budak ni. Benda ni berlaku masa Cik Siti ngah bagi borang untuk penilaian pensyarah. Dia hanya tau nama pensyarah tapi, subjek yang pensyarah tu ajar pun dia tak tau!!

Dahsyat gila!!! Confirm korang tak percaya kan?

Secondly, 'Cik Salmah' aka Amir Hakim.

tak pernah-pernah aku sebut nama mamat ni kat blog aku kan?

Act, first time aku kenal dia masa kat studio. Dia bertandang nak jumpa Ashraf. Aku pun panggil la dia 'Cik Salmah' sempena dia berlakon dalam teater as Cik Salmah. dari situ la aku kenal dia.

Hampir setiap hari aku jumpa dia dan bergurau dengan dia. Peel dia ni, dia suka tarik muka bila aku bergurau dengan dia. Even, gurauan aku tu tak kasar.

Then, petang tadi terjadinya 1 pertengkaran antara aku dengan dia. Benda ni berlaku kat koperasi.

Masa tu, aku tolong Cik Jem susun air tin. Dia datang tercengil depan pintu koop.

Dengan muka dia yang agak manis dan hati aku berderau panas dan sakit hati, aku terus marah dia.

Act, tak de sebab pun nak marah dia. Tapi, dia pernah nganjeng aku and ejek aku time aku baru balik dari Ekspo Kemahiran.

Aku masih tak boleh lupa perkara tu. Dah la anak ikan tak berapa favorite aku ada kat situ. Am orangnya.

Time dia tanya aku kenapa aku marah, aku jawab la dengan marah. Marah punya marah, akhirnya, kitorang bertekak kat depan koperasi.

Am denga geng dia dapat saksikan free show gempak aku bertekak dengan Amir Hakim.

Lastly, dia mintak maaf kat aku. Aku pulak, tak sempat nak mintak maaf kat dia sebab in rush nak balik ke studio. nak siapkan keje. Memang dia ajak aku lepak sekali, but memang tak boleh. Sowwy Amir....

Dan itulah kali pertama aku nampak lelaki lembut yang sangat baik. Aku sayang kau, Amir. After this, ku tak nak gaduh dengan kau lagi. Kita kawan ye, Mir?

Thirdly, final exam.

Final exam start 7/10-10/10. 11/10??? Sorry!! No exam!! Unit peperiksaan kata tu cuti umum. Aku cakap kat classmate aku, cuti umum birthday aku. Hahahaha!! Sengal kan?

Cepatnya nak exam dan cepatnya aku membesar. Hahahaha!!

kbaii.



nota chumel: Esok last kelas and aku pegi masuk hutan. Taku nak masuk hutan!





  • Share:

You Might Also Like

0 00 Budak Chumel