Keindahan hanya sementara =)

By Nurul Nabilah Zakaria - 8:05:00 AM



Assalamualaikum. Annyeonghaseyo. Mushi mushi. Ni hao.

Yeay!! Exam dah habis!!

Suka aku kan?

Tapi, sayang. Keindahan yang dinikmati hanya sementara.

Setiba aku kat rumah, aku dikejutkan berita daripada Kak Ana bahawasanya, aku kena pindah rumah next sem.

Sebabnya, dia cuma kasi aku duduk dengan dia hanya sem 1 je.

Malam tu aku telefon abah pasal ni. Abah sendiri pun tak tau pasal ni.

Aku terkejut! Abah bagitau aku, aku duduk sampai habis belajar kat KKSL.

Then, bila dapat berita daripada Kak Ana, abah terus terkejut. Sebab aku kena halau keluar secara aman.

Aku tabah menghadapinya.

Aku masih mampu tersenyum =)

kbaii.




nota chumel: Saengil chuka hapnida Nabiela!! Oops! Henry SJ-M pun menyambut birthday dia sama dengan aku. Saengil chuka hapnida Henry!!! Padahal, semalam pun saengil kitorang =='




  • Share:

You Might Also Like

0 00 Budak Chumel